L'ape umile hè unu di l'organisimi più impurtanti di a natura. L'api sò cruciali per a produzzione di l'alimentu chì l'omu manghjemu perchè polinizzanu e piante cum'è cullighjanu nettaru da i fiori. Senza l'api, avaristi difficultà per cultivà assai di i nostri manciari.

In più di aiutà à i nostri bisogni agriculi, l'abi facenu parechji prudutti chì pudemu coglie è aduprà. A ghjente hà cullatu è aduprendu per millennii è l'utilizanu per l'alimentariu, l'aroma è a medicina. Oghje, a scenza muderna si ritrova à ciò chì avemu sempre cunnisciutu: i prudutti di l'api anu un grande valore medicinali è nutrizionale.

875

Meli

U meli hè u primu pruduttu è u più ovvi chì vene in mente quandu pensendu à i prudutti di l'api. Hè prontu dispunibule in i buttreghi è assai persone l'utilizanu com'è edulcorante in u locu di zuccaru raffinatu. U meli hè l'alimentu chì l'api facenu per raccoglie u nettaru da i fiori. Trasformanu u nettaru in u meli rigurgitendu è lasciandu evaporà per cuncintra i zuccheri chì custituiscenu i so ingredienti primari. In più di u zuccheru, u meli cuntene tracce di vitamini, minerali, fibre, proteini è altre sustanzi.

U gustu di u meli hè distintivu è una bella alternativa à l'altri zuccheri. Ma i benefici di u meli vanu assai oltre u gustu è a dolcezza. U meli hà numerosi benefici per a salute, cum'è qualcosa chì pudete manghjà è cum'è medicazione topica. Sapete, però, chì u meli chì aduprate deve esse crudu è micca trasfurmatu.

  • Antioxidanti . U meli hè riccu in antioxidanti, chì aiutanu à riparà i danni causati à u nostru corpu da e tossine ambientali. U più scuru u meli, più antioxidanti prisenti in questu.
  • Sollievu allergii . U meli crudu è micca trasfurmatu cuntene allergens da l'ambienti, cumpresi pollini, muffa è polvera. Se manghjate un pocu di meli senza filtru chì hè statu pruduttu in a vostra zona lucale ogni ghjornu, truverete chì avete sollievu da i vostri sintomi allergii. Per dosing with allergens, custruite una immunità naturali à elli.
  • Salute digestiva . U meli hè statu dimustratu per migliurà a digestioni in dui maneri. In u trattu gastrointestinali superiore, e proprietà antibacteriale di u meli ponu riduce i livelli di bacteria chì causanu ulcere. In u colon, u meli furnisce probiotici per aiutà a digestioni.
  • Guarigione di ferite . Cum'è un unguentu topicu, u meli pò esse usatu per trattà e ferite. Hà effetti antibiotici è mantene e ferite pulite in modu chì ponu guarì più rapidamente.
  • Effetti antiinflamatori. A inflammazione aguda hè una parte naturali di a guariscenza, ma l'inflamazioni cronica di bassa qualità chì afflige tanti americani per via di una dieta povera hè dannusu. U meli hè cunnisciutu per riduce a inflamazioni crònica in l'arterie chì cuntribuiscenu à a malatia di u cori. Stabilizà ancu u rapportu trà u colesterolu bonu è cattivu.
  • Suppressione di a tosse. A prossima volta chì avete un friddu aghjunghje una cucchiara di meli à una tazza di tè caldu. U meli supprime a tosse è ci hè ancu qualchì evidenza chì pò aiutà à guarisce un friddu è riduce a so durata.
  • Diabetes di tipu 2. Per e persone cù a diabetes mellitus 2, hè impurtante ùn inundà u sangue cù u zuccheru. U meli hè liberatu più lentamente in u sangue chì u zuccheru raffinatu, chì face una scelta megliu per i diabetici.

Polline d'api

U polu di l'api hè diversu da u meli. Hè u polline chì l'abi anu cullatu da i fiori è imballati in picculi granuli. Per l'api, i boli di polline sò guardati in u bugne è usati com'è fonte di prutezione. Cum'è imballanu u polline in l'alve, altri cumpunenti sò aghjuntu à questu, cumprese l'enzimi da a saliva di l'api, i batteri è u nettaru.

Per l'omu, u polu di l'api hè una putenza nutrizionale è ci sò parechje ragioni per aduprà cum'è una parte di a vostra dieta regulare. Hè impurtante di sapè chì u polu di l'api ùn si trova in altri prudutti di l'api cum'è u meli è a gelatina reale. Attenti ancu à i prudutti di u polline d'api cù additivi. Questi ùn sò micca prudutti naturali è ponu ancu esse dannusu.

  • Nutrizione cumpleta. U polline d'api cuntene tutti i nutrienti chì l'omu avemu bisognu in i picculi granuli. Hà proteini, carbuidrati, grassi, antioxidanti, vitamini è minerali. Hè un alimentu cumpletu.
  • U cuntrollu di pesu. U polu di l'api hè statu truvatu per aiutà à e persone per perdiri è gestisce u pesu quandu s'utilice cum'è supplementu à una dieta sana è à l'esercitu regularmente. Pò aiutà à stimulà u metabolismu di u corpu.
  • Salute digestiva. A ricerca hà dimustratu chì manghjà u polline d'api pò migliurà a vostra salute digestiva. Questu pò esse spiegatu da u fattu chì cuntene fibre è probiotici.
  • Anemia. I pazienti anemici datu u polline d'api anu sperimentatu un aumentu di i globuli rossi in u sangue. Perchè questu hè accadutu ùn hè micca capitu, ma a supplementazione di u polline d'api pare aiutà à e persone cun anemia.
  • Livelli di colesterolu in u sangue. U polline d'api cum'è supplementu hè statu ancu dimustratu per regulà i livelli di colesterolu in u sangue. Provoca i livelli di colesterolu bonu (HDL) per cullà, mentre chì i livelli di colesterolu cattivu (LDL) scendenu.
  • Prevenzione di u cancer.In studii cù i topi, u polu di l'api in a dieta impedisce a furmazione di tumuri.
  • Longevità. Numerosi studii anu dimustratu chì u polline di l'api cuntribuisci à a rallentazione di certi prucessi di anziane. Sembra di rinfurzà a memoria, stimulà u metabolismu, rinfurzà u cori è l'arterie, è furnisce nutrienti chì parechje persone mancanu in età.

Gelatina reale

Per ùn esse cunfunditu cù u meli, chì alimenta l'abi di u travagliu, a gelatina reale hè l'alimentariu per l'ape regina, è ancu e larva in una culunia. A gelatina reale hè unu di i fatturi rispunsevuli di trasfurmà una larva in una regina piuttostu cà una ape operaia. A cumpusizioni di a gelatina reale include l'acqua, a proteina, u zuccheru, un pocu di grassu, vitamini, antioxidanti, fatturi antibiotici, tracce minerali è enzimi. Include ancu un compostu chjamatu l'acidu di l'api di regina, chì i circadori anu investigatu, è chì hè pensatu chì hè a chjave per trasfurmà una ape di meli ordinaria in a regina.

  • Cura di a pelle. A gelatina reale pò esse truvata in certi prudutti di bellezza tematica perchè pò aiutà à prutezzione di a pelle da u sole. Puderà ancu correggerà alcuni di i danni digià causati da u sole, cumpresa a restaurazione di u colaggiu è a reducione a visibilità di i punti marroni.
  • U colesterolu.Cum'è cù u meli è u polline d'api, u cunsumu di gelatina reale hè statu dimustratu per equilibrà u colesterolu bonu è cattivu in u sangue.
  • Proprietà antitumorali.Certi studii anu dimustratu chì a gelatina reale, quandu hè injected in cells cancer, pò rallentà a crescita di tumori.
  • Salute riproduttiva.Certi proponenti di a gelatina reale dicenu chì pò migliurà a fertilità di a donna è ancu rivivisce i sintomi di PMS.
  • Salute digestiva.A gelatina reale hè ancu cunnisciuta per esse capace di calmà una quantità di cundizioni di stomacu da l'ulcera à l'indigestione à a stitichezza.

Altri prudutti di l'api

U meli crudu, organicu è micca trasfurmatu, u polline d'api è a gelatina reale sò tutti relativamente faciuli di truvà in a vostra tenda di salute preferita, o megliu ancu, un apicultore lucale. Ci hè uni pochi di altri prudutti fatti da l'api in l'alve chì ùn sò micca studiati bè è chì ùn sò micca cusì faciuli di mette in manu. A prupoli, per esempiu, hè a materia resinosa chì l'api facenu da a suva è chì utilizanu per sigillà picculi crepe è buchi in a bugna.

Per l'omu, a propolisu pò esse usata in applicazioni topiche. Ùn hè micca un pruduttu alimentariu nutrizionale, ancu s'ellu pò esse usatu per fà chewing gum. A Propolis hà proprietà antibacteriale è hè stata longa usata cum'è un rimediu topicu per ferite, acne è rashes di a pelle. L'evidenza limitata mostra chì pò ancu aiutà à trattà l'herpes, l'infizzioni di i denti è e malatie inflammatorii. A prova ùn hè micca cunclusiva, ma propolis hè sicuru d'utilizà.

A cera d'api hè a sustanza grassa chì l'api usanu per cumpensà a maiò parte di i so favi di meli. Ùn hè micca comestible in u sensu chì hè difficiule di digerirà. Ùn hè micca velenoso, ma ùn avete micca assai nutrimentu da ellu si pruvate à manghjà. Ciò chì hè bonu per fà cusmetichi naturali, saponi, creme è candele.

Utilizà i prudutti di l'api in Smoothies

U meli, u polline d'api è a gelatina reale ponu esse aghjuntu à i vostri smoothies. A grande cosa di u polline di l'api è u meli hè chì anu un gustu bellu è dà maravigliosi benefici per a salute. U polu di l'api ùn hè micca dolce cum'è u meli, ma hà un gustu bellu. Hè un alimentu riccu, cusì intruduce lentamente. Accuminciate cù uni pochi di granu à u tempu è aumentate gradualmente a quantità chì aduprate trà una cucchiara è una cucchiara per smoothie. Pruvate di mischjà u polline d'api in i vostri smoothies è sprinkling in cima cum'è sprinkles nantu à u gelato. Per tutte e mo ricette di smoothie cù u polline d'api, cliccate nantu à u ligame sottu.

Frullati di polline d'api

Pudete aghjunghje u meli liberamente à i vostri smoothies in u locu di qualsiasi altru edulcorante chì pudete aduprà. Si marita bè cù tutti l'altri sapori, ma pò ancu brillà da sè stessu. Cerca sempre u meli organicu è crudu è se pudete truvà un pruduttu fattu in u locu, hè ancu megliu. Verificate u mercatu agriculu più vicinu per un meli lucale.

U gustu di a gelatina reale ùn hè micca attraente per tutti. Pò esse tarta, è cum'è qualcunu u descrizanu, un pocu pisci. A bona nutizia hè chì avete bisognu solu un pocu di questu (circa una cucchiara per smoothie) per uttene i beneficii per a salute è pudete mascherà in u vostru smoothie cù sapori più forti. In fatti, pruvate à cunghjuntà cù u meli per ammuccià u gustu.

I prudutti di l'api sò notevuli per u so cuntenutu nutrizionale è a capacità di guarì u corpu umanu in parechje manere. Siate sempre prudente quandu utilizate questi prudutti si sò api allergii o pensate chì pudete esse. Mentri raru, sè vo site allergii à i pungi di l'api, qualsiasi di i prudutti di l'api pò causà ancu una reazione.

Chì hè a vostra sperienza cù i prudutti di l'api? Avete un favuritu? Per piacè dite lascendu un cumentu sottu.


Tempu di post: Dec-13-2016